Ära koba pimeduses

Reklaam digilehtedes

  • Digileht

    Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehte ja laupäevalehte LP saab peale paberlehe formaadi lugeda ka digilehena.

  • Mobiilne mugavus

    Mobiilse eluviisi kiire kasv on muutnud meie meediatarbimise harjumusi ja uudiste jälgimise kanaleid. Uudiste lugemiseks kasutatakse üha rohkem mobiilseid seadmeid ning seepärast keskendume ka digilehtedega üha enam mobiilsele mugavusele.

  • Kohandatav kõikidele seadmetele

    Eesti Päevalehe, laupäevalehe LP ja Eesti Ekspressi digilehed on veebipõhised ning kohanduvad hästi kõikidele seadmetele – mobiilile, tahvlile, tavaarvutile.

  • Mugav – igal ajal, igas kohas

    Digilehtede lugemiseks ei lähe vaja muud kui EkspressKontot ning netiühendust. Digilehed on kõikjal sinuga ning neid saab lugeda kus tahes – voodis, maal, kala püüdes jne. Hommikul ei pea digilehe lugemiseks isegi esmalt postkasti juurde jalutama.

  • Lisavõimalused

    Digileht pakub lugemiselamust, mis on sõna otseses mõttes käega katsutav ja kõigi meeltega tajutav. Erinevalt paberlehest on digilehte võimalik luua erilahendusi, mahukaid pildigaleriisid, videoid, küsitlusi jpm.

  • Uudised enne teisi

    Värske digileht ilmub juba natuke pärast keskööd ja seega annab võimaluse lugeda uudiseid enne kõiki teisi. Sel ajal kui paberlehe lugejad lähevad postkastist lehte tooma, on digilehe lugejatel uudised juba loetud.

"Üha enam hakkavad ka Eesti inimesed harjuma mõttega, et väärt ajakirjandusliku sisu tarbimise eest tuleb digitaalsetes kanalites maksta. Sellest aastast on peale ettemakse ja püsimakselepingu võimalik digilehe tellimust osta ka väga mugavalt mobiil- ja krediitkaardimakse abil," ütles Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald.

Neli lehte ühes

Kõige enam tarbivad digilehtede lugejad digipaketti, mis sisaldab nii Eesti Päevalehe, laupäevalehe LP, Eesti Ekspressi digilehtede kui ka Maalehe veebi lugemise õigust arvutis, tahvlis ja mobiilis. Ühe tellimusega saab klient lugemisõiguse kõigi nelja väljaande jaoks.

Eesti Päevalehe ja laupäevalehe LP digileht

Eesti Päevalehe digileht on veebipõhine rakendus, mis on loetav nii mobiilist, tahvlist kui ka arvutist.

Eesti Ekspressi digileht

Eesti Ekspressi digileht on veebipõhine rakendus, mis on loetav nii mobiilist, tahvlist kui ka arvutist.

Maalehe uuenenud digileht on lugejatele kättesaadav 2016. aasta kevadest!

Kes on digilehe lugeja?

Miks reklaamida digilehes?

  • Digileht ühendab nelja suurt ajalehebrändi: Eesti Päevalehte, Eesti Ekspressi, LP-d ja Maalehte.

  • Digilehtedel on suur lugejaskond – nelja väljaande pealeüle 44 000 unikaalse lugeja.

  • Luua saab uudseid lahedusi, interaktiivseid reklaame ja suuri galeriisid ning kasutada laialdasi heli- ja videovõimalusi ning infograafikuid.

  • Digilehes ei kao reklaam teiste vahele ära – reklaame ei ole nii palju kui näiteks veebis või tavalehes.

  • Uudiste külastatavus mobiili ja tahvli abil suureneb – aina rohkem tarbitakse uudiseid just nendest seadmetest.

  • Digilehe lugeja on keskmisest suurema ostujõuga ja nõus maksma rohkem.

  • Digilehtede lugejaskond suureneb pidevalt.

Reklaamide positsioonid Eesti Ekspressi uuel platvormil

  • ekspress.ee avalehel on paremas servas kast reklaamidele, mis asuvad 1.-5. positsioonil. Reklaamikasti sisu vahetub iga uue lehelaadimisega juhuslikus järjekorras. Lehe alumises servas on kast ka 6.-10. positsiooni jaoks.

  • Iga kahe loo järel on eraldi lehekülg ainult reklaami jaoks. Vahereklaamid kuvatakse positsioonide järjekorras ja pärast 15. positsiooni hakkavad esimesed uuesti korduma.

  • Reklaame kuvatakse ka iga loo lõpus, samuti positsioonide järjekorras (välja arvatud 1. ja 2. positsioon).

Reklaamide positsioonid Eesti Päevalehe platvormil

  • digileht.epl.ee veebilehel saab iga lehenumbrit eraldi lugeda. Esimesel positsioonil reklaam paikneb esimese loo lõpus. Teisel positsioonil reklaam paikneb teise loo lõpus ja nii edasi.

  • Erinevalt Eesti Ekspressi digilehest reklaamid korduma ei hakka.

Digilehtede reklaami hinnakiri

Reklaam Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, LP ja Maalehe digilehes.

7 päeva 14 päeva 30 päeva
Positsioon 1 2790€ 4290€ 7290€
Positsioon 2 2490€ 3890€ 6790€
Positsioon 3 2290€ 3590€ 6490€
Positsioon 4 1990€ 3290€ 6190€
Positsioon 5 1790€ 2890€ 5590€
Vabapaigutus (6-10) 1590€ 2590€ 4990€
Teenustasu digilehe reklaamide kokkupanemise eest
Basic 195€
Premium 395€

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Tehnilised nõuded

Sobilikud vormingud: PDF, JPG, PNG, PSD, HTML

Videofaili vormingud: MP4, MOV, AVI

Digi-Äri

Tegu on digitootega, mille eesmärk on reklaamida digilehes e-poodi ehk e-äri, kus reklaamiklient saab tutvustada oma e-tooteid ja e-teenuseid.

Digi-Äri pakett:

EE + EPL + LP

30 päeva Positsioon (6-10) 1450 €

Sisuturundus digilehes

Sisuturundus on turundusstrateegia, mille raames toodetakse ja levitatakse informatsiooni arvamuste, ülevaadete ja nõuannete vormis. Sisuturundusartiklisse on võimalik lisada ka videoid ja pildigaleriisid. Küsi lisa projektijuhilt.

VAATA DIGI-ÄRI NÄIDIST SIIT

Küsi lisa: mikk.puskar@ekspressmeedia.ee

Responsive reklaamlahendused digilehtedes

Näide 1

Reklaami-
klient peab andma 2 valmispilti (desktopile ja mobiilile). Lisavõimalused peale lingi puuduvad.

Näide 2

Reklaami-
klient peab andma kujundus-
elemendid või kihtidega .psd faili. Reklaam skaleerub sujuvalt. Lisada saab rohkem kui ühe url-i.

Näide 3

Reklaami-
klient peab andma kujundus-
elemendid või kihtidega .psd faili. Reklaam skaleerub sujuvalt. Lisada saab rohkem kui ühe url-i. Kujundamise tasu 195€ + km

Näide 4

Klient annab algülesande ja selle baasil saame teha neile hinnapakkumise. Võimalused piiramatud: Hind alates 395€ + km

Vaata Vaata Vaata Vaata

Reklaami avaldamise tingimused

Reklaami avaldamisel lähtub Ekspress Meedia AS alljärgnevatest reeglitest.

Avaldamistingimused

Nõuetekohaselt vormistatud bännerid peavad jõudma Ekspress Meedia AS reklaamiosakonnani hiljemalt üks tööpäev enne kampaania algust.
Bännerite hiljem saabumise korral ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.

Skriptiga (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) tulnud kampaaniate materjalide tähtaeg on 2 tööpäeva enne kampaania algust. Skriptiga materjalide (koodi) hiljem saatmise puhul ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.

Skriptiga bänner (HTML) peab suutma kasutada alternatiivset gif-bännerit. Ekspress Meedia AS ei aktsepteeri HTML bännereid, millele ei ole lisatud alternatiivset gif-bännerit.

Ekspress Meedia AS ei garanteeri skriptiga tulnud kampaaniate korral kontaktide arvu.
Skriptide (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) toetus on olemas 995x200/300/400 ja 520x300 ja 420x250 pix bänneritel.

NB! Parima tulemuse saamiseks soovitame skriptiga bänneri näitamise asemel kasutada TrackingScripte.

Delfi lehte näidatakse koos bänneritega, seega mida raskemad on bännerid, seda aeglasemalt laadib Delfi. Mida kergem bänner, seda kiirem on selle kuvamine kasutajale.

Reklaamietikett

Juhtnöörid isikuandmeid koguvatele reklaamivormidele

Ekspress Meedia AS lubab kasutada oma keskkonnas avaldatud reklaame isikuandmete kogumiseks, jättes endale siiski õiguse nõuda vajalike muudatuste või lisaklauslite sisseviimist enne reklaami avaldamist. Kui soovite oma reklaamikampaania käigus koguda ka isikuandmeid, peab reklaam vastama allolevatele tingimustele.