Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehte ja laupäevalehte LP saab peale paberlehe formaadi lugeda ka digilehena.
Mobiilse eluviisi kiire kasv on muutnud meie meediatarbimise harjumusi ja uudiste jälgimise kanaleid. Uudiste lugemiseks kasutatakse üha rohkem mobiilseid seadmeid ning seepärast keskendume ka digilehtedega üha enam mobiilsele mugavusele.
Eesti Päevalehe, laupäevalehe LP ja Eesti Ekspressi digilehed on veebipõhised ning kohanduvad hästi kõikidele seadmetele – mobiilile, tahvlile, tavaarvutile.
Digilehtede lugemiseks ei lähe vaja muud kui EkspressKontot ning netiühendust. Digilehed on kõikjal sinuga ning neid saab lugeda kus tahes – voodis, maal, kala püüdes jne. Hommikul ei pea digilehe lugemiseks isegi esmalt postkasti juurde jalutama.
Digileht pakub lugemiselamust, mis on sõna otseses mõttes käega katsutav ja kõigi meeltega tajutav. Erinevalt paberlehest on digilehte võimalik luua erilahendusi, mahukaid pildigaleriisid, videoid, küsitlusi jpm.
Värske digileht ilmub juba natuke pärast keskööd ja seega annab võimaluse lugeda uudiseid enne kõiki teisi. Sel ajal kui paberlehe lugejad lähevad postkastist lehte tooma, on digilehe lugejatel uudised juba loetud.
"Üha enam hakkavad ka Eesti inimesed harjuma mõttega, et väärt ajakirjandusliku sisu tarbimise eest tuleb digitaalsetes kanalites maksta. Sellest aastast on peale ettemakse ja püsimakselepingu võimalik digilehe tellimust osta ka väga mugavalt mobiil- ja krediitkaardimakse abil," ütles Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald.
Kõige enam tarbivad digilehtede lugejad digipaketti, mis sisaldab nii Eesti Päevalehe, laupäevalehe LP, Eesti Ekspressi digilehtede kui ka Maalehe veebi lugemise õigust arvutis, tahvlis ja mobiilis. Ühe tellimusega saab klient lugemisõiguse kõigi nelja väljaande jaoks.
Eesti Päevalehe digileht on veebipõhine rakendus, mis on loetav nii mobiilist, tahvlist kui ka arvutist.
Eesti Ekspressi digileht on veebipõhine rakendus, mis on loetav nii mobiilist, tahvlist kui ka arvutist.
Maalehe uuenenud digileht on lugejatele kättesaadav 2016. aasta kevadest!
Digileht ühendab nelja suurt ajalehebrändi: Eesti Päevalehte, Eesti Ekspressi, LP-d ja Maalehte.
Digilehtedel on suur lugejaskond – nelja väljaande pealeüle 44 000 unikaalse lugeja.
Luua saab uudseid lahedusi, interaktiivseid reklaame ja suuri galeriisid ning kasutada laialdasi heli- ja videovõimalusi ning infograafikuid.
Digilehes ei kao reklaam teiste vahele ära – reklaame ei ole nii palju kui näiteks veebis või tavalehes.
Uudiste külastatavus mobiili ja tahvli abil suureneb – aina rohkem tarbitakse uudiseid just nendest seadmetest.
Digilehe lugeja on keskmisest suurema ostujõuga ja nõus maksma rohkem.
Digilehtede lugejaskond suureneb pidevalt.
ekspress.ee avalehel on paremas servas kast reklaamidele, mis asuvad 1.-5. positsioonil. Reklaamikasti sisu vahetub iga uue lehelaadimisega juhuslikus järjekorras. Lehe alumises servas on kast ka 6.-10. positsiooni jaoks.
Iga kahe loo järel on eraldi lehekülg ainult reklaami jaoks. Vahereklaamid kuvatakse positsioonide järjekorras ja pärast 15. positsiooni hakkavad esimesed uuesti korduma.
Reklaame kuvatakse ka iga loo lõpus, samuti positsioonide järjekorras (välja arvatud 1. ja 2. positsioon).
digileht.epl.ee veebilehel saab iga lehenumbrit eraldi lugeda. Esimesel positsioonil reklaam paikneb esimese loo lõpus. Teisel positsioonil reklaam paikneb teise loo lõpus ja nii edasi.
Erinevalt Eesti Ekspressi digilehest reklaamid korduma ei hakka.
7 päeva | 14 päeva | 30 päeva | |
---|---|---|---|
Positsioon 1 | 2790€ | 4290€ | 7290€ |
Positsioon 2 | 2490€ | 3890€ | 6790€ |
Positsioon 3 | 2290€ | 3590€ | 6490€ |
Positsioon 4 | 1990€ | 3290€ | 6190€ |
Positsioon 5 | 1790€ | 2890€ | 5590€ |
Vabapaigutus (6-10) | 1590€ | 2590€ | 4990€ |
Teenustasu digilehe reklaamide kokkupanemise eest | |
---|---|
Basic | 195€ |
Premium | 395€ |
Hindadele lisandub käibemaks 20%.
Sobilikud vormingud: PDF, JPG, PNG, PSD, HTML
Videofaili vormingud: MP4, MOV, AVI
Tegu on digitootega, mille eesmärk on reklaamida digilehes e-poodi ehk e-äri, kus reklaamiklient saab tutvustada oma e-tooteid ja e-teenuseid.
EE + EPL + LP
30 päeva Positsioon (6-10) 1450 €
Sisuturundus on turundusstrateegia, mille raames toodetakse ja levitatakse informatsiooni arvamuste, ülevaadete ja nõuannete vormis. Sisuturundusartiklisse on võimalik lisada ka videoid ja pildigaleriisid. Küsi lisa projektijuhilt.
Küsi lisa: mikk.puskar@ekspressmeedia.ee
Responsive reklaamlahendused digilehtedes | |||
---|---|---|---|
Näide 1Reklaami- |
Näide 2Reklaami- |
Näide 3Reklaami- |
Näide 4Klient annab algülesande ja selle baasil saame teha neile hinnapakkumise. Võimalused piiramatud: Hind alates 395€ + km |
Vaata | Vaata | Vaata | Vaata |
Reklaami avaldamisel lähtub Ekspress Meedia AS alljärgnevatest reeglitest.
Nõuetekohaselt vormistatud bännerid peavad jõudma Ekspress Meedia AS reklaamiosakonnani hiljemalt üks tööpäev enne kampaania algust.
Bännerite hiljem saabumise korral ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) tulnud kampaaniate materjalide tähtaeg on 2 tööpäeva enne kampaania algust. Skriptiga materjalide (koodi) hiljem saatmise puhul ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga bänner (HTML) peab suutma kasutada alternatiivset gif-bännerit. Ekspress Meedia AS ei aktsepteeri HTML bännereid, millele ei ole lisatud alternatiivset gif-bännerit.
Ekspress Meedia AS ei garanteeri skriptiga tulnud kampaaniate korral kontaktide arvu.
Skriptide (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) toetus on olemas 995x200/300/400 ja 520x300 ja 420x250 pix bänneritel.
NB! Parima tulemuse saamiseks soovitame skriptiga bänneri näitamise asemel kasutada TrackingScripte.
Delfi lehte näidatakse koos bänneritega, seega mida raskemad on bännerid, seda aeglasemalt laadib Delfi. Mida kergem bänner, seda kiirem on selle kuvamine kasutajale.
Ekspress Meedia AS jätab endale õiguse reklaamist keelduda, kui selle sisu ei vasta kehtivatele õigusaktidele, on illegaalne, ebasünnis, eksitav, sarnane Delfi disainiga või solvav.
Ekspress Meedia AS ei broneeri reklaamipinda interneti pornolehekülgedele.
Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel reklaamitavate kaupade ja teenuste kvaliteedi eest.
Ekspress Meedia AS avaldab reklaamikliendile jooksvat statistikat kampaania toimumise käigus ning kuu aja jooksul pärast kampaania lõppu.
Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel näidatavate reklaamide seadusele vastavuse eest. Reklaami tellija kohustub kontrollima, et tema poolt Delfis avaldatavad reklaamid vastavad kehtivatele seadustele, ning kinnitab tellimust esitades, et seaduse vastu eksimise korral tekkivad kulud kannab reklaami tellija.
Olenevalt Teie reklaami tüübist ja formaadist jätab Ekspress Meedia AS endale õiguse nõuda enne reklaami avaldamist lisaklauslite sisseviimist või eri muudatuste tegemist. Lisainformatsiooni saamiseks kontakteeruge, palun, oma reklaamimüügiesindajaga. Kõik taolised andmekogumisvormid (sh bännerid) märgistatakse vajadusel kirjaga “reklaam”.
Kolmandate osapoolte serveritest näidatavate reklaamide ja retargeting'i puhul Ekspress Meedia AS päevast kontaktiarvu ei garanteeri.
Kampaaniatel, mis on pikemad kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas kui tellitud kampaania kogumaht on täidetud.
Reklaamitellimust saab annulleerida, teatades sellest ASile Ekspress Meedia kirjalikult 5 tööpäeva enne reklaami kuvamise algust. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
Kampaania klikkide arv ei ole reklaami tühistamise alus, Ekspress Meedia AS ei garanteeri reklaamile ühtegi klikki.
Bänneri mahupiirangu ületamisel kuni 25% rakendub lisatasu 90€ päevas iga mahupiirangut ületanud bänneri eest. Ekspress Meedia ASil on õigus keelduda mahupiirangut ületavate bännerite avaldamisest ning nõuda reklaampinna tellijalt avaldamistingimustele mittevastava reklaami avaldamata jätmise eest kompensatsiooniks 80% avaldamata reklaamipinna hinnakirja järgsest hinnast.
Reklaam ei tohi olla eksitav. Näiteks tähendab see muuhulgas, et bänner ei tohiks meenutada Windows/Mac/Unixi dialoogiaknaid, veateateid jms.
Reklaam ei tohi meenutada Delfi sisu.
Reklaamid ei tohiks sisaldada interaktiivsust imiteerivaid elemente — sh rippmenüüsid, otsingulahtreid jms juhul, kui bännerile tegelikult antud funktsionaalsusi lisatud pole.
Reklaam ei tohiks imiteerida uudiste pealkirju ei kujunduselt, toonilt, kolmanda isiku lauseehitusena ega teemapüstitusena.
Ekspress Meedia AS ei luba kasutada kolmandaid osapooli html/JavaScripti koodi kasutamisel.
Küpsiste (Cookie'd) lisamine reklaamile on Delfi keskkonnas keelatud.
Ekspress Meedia AS'il on õigus eemaldada oma keskkonnast mistahes Delfi kasutajaid ja/või kasutajafunktsionaalsust kahjustav või häiriv reklaam.
Ekspress Meedia AS ei avalda bännereid, kus kaadrite vaheldumine, VILKUMINE või VÄRISEMINE on kiirem, kui üks kord sekundis.
Ekspress Meedia AS lubab kasutada oma keskkonnas avaldatud reklaame isikuandmete kogumiseks, jättes endale siiski õiguse nõuda vajalike muudatuste või lisaklauslite sisseviimist enne reklaami avaldamist. Kui soovite oma reklaamikampaania käigus koguda ka isikuandmeid, peab reklaam vastama allolevatele tingimustele.
Teie asutus/institutsioon peab olema selgesti esile toodud.
Andmete “saatmisnupu” vahetus läheduses peab olema otselink Teie firma andmekaitset puudutavale informatsioonile.
Esile peab olema toodud andmekogumise eesmärk