Ära koba pimeduses

Veebireklaam

Jana Plans

Jana Plans
veebireklaami projektijuht

jana.plans@ekspressmeedia.ee

Kelli Ellus

Kelli Ellus
veebireklaami projektijuht

kelli.ellus@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5194 4616

Kaur Joosep Stahl

Kaur Joosep Stahl
veebireklaami projektijuht

kaur.joosep.stahl@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5388 4311

Elar Eiche

Elar Eiche
veebireklaami projektijuht

elar.eiche@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5884 8535

Kristofer Viilmann

Kristofer Viilmann
veebireklaami projektijuht

kristofer.viilmann@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5649 3744

Kaur Peegel

Kaur Peegel
veebireklaami projektijuht

kaur.peegel@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 519 99469

Veiko Poom

Veiko Poom
veebireklaami projektijuht

veiko.poom@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5386 5501

Olesja Arts

Olesja Arts
veebireklaami projektijuht

olesja.arts@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5802 2119

Andrus Kolomainen

Andrus Kolomainen
veebireklaami vanemprojektijuht

andrus.kolomainen@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5664 1399

Mikk Puskar

Mikk Puskar
koostöölahenduste juht

mikk.puskar@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 522 5168

Katrin Leemits

Katrin Leemits
reklaamitoimetaja

katrin.leemits@ekspressmeedia.ee

Marit Kala

Marit Kala
reklaamitoimetaja

marit.kala@ekspressmeedia.ee

Sander Maasik

Sander Maasik
veebireklaami osakonna juht

sander.maasik@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5305 3099


Tehnilised nõuded ja hinnad

  • 600x600
  • Vaheleht
Mõõt 600x600
Kanal Delfi Rus Delfi
Kaal 75 KB
Kontakte päevas 155 000 70 000
Päevahind 2775€ 1302€
CPM 17,90€ 18,60€
Formaat JPG, GIF, HTML5

Reklaam ilmub Delfi äpis ja mDelfis läbivalt esilehel esimesel positsioonil ning artikli ja kommentaariumi päises. Reklaam võib olla nii staatiline kui animeeritud. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.

NB! Reklaami näidatakse mobiiliekraanil tihedamalt, kui see arvutiekraanil näha on. See tähendab, et kujunduses peab arvestama, et 600x600 px mõõdus bänner surutakse 300x300 px formaati. HTML banner kuvatakse muutliku suurusega konteineri sisse seega banner ise peab ennast joonistama 100% kõrguse ja 100% laiusega. Banner kõrgus ja laius ei tohiks olla limiteeritud.

Bänneri sisu ja teostus ei tohi olla lõppkasutajale eksitav. Heli peab olema vaikimisi hääletu peal (by Default Silent). Bänneri sisu peab olema vastavuses reklaamiseadusega.

  • Esilehe TOP
  • Uudiste keskel
  • Artiklivaates

Miks reklaamida mobiilis?

– Üle 500 000 unikaalse kasutaja nädalas
– Hea sihtrühm
– Maksimaalne nähtavus
– Pidev kontakt kasutajaga
– Atraktiivsed reklaamilahendused


Reklaami avaldamise tingimused

Reklaami avaldamisel lähtub Ekspress Meedia AS alljärgnevatest reeglitest.

Avaldamistingimused

Nõuetekohaselt vormistatud bännerid peavad jõudma Ekspress Meedia AS reklaamiosakonnani hiljemalt üks tööpäev enne kampaania algust.
Bännerite hiljem saabumise korral ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.

Skriptiga (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) tulnud kampaaniate materjalide tähtaeg on 2 tööpäeva enne kampaania algust. Skriptiga materjalide (koodi) hiljem saatmise puhul ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.

Skriptiga bänner (HTML) peab suutma kasutada alternatiivset gif-bännerit. Ekspress Meedia AS ei aktsepteeri HTML bännereid, millele ei ole lisatud alternatiivset gif-bännerit.

Ekspress Meedia AS ei garanteeri skriptiga tulnud kampaaniate korral kontaktide arvu.
Skriptide (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) toetus on olemas 995x200/300/400 ja 520x300 ja 420x250 pix bänneritel.

NB! Parima tulemuse saamiseks soovitame skriptiga bänneri näitamise asemel kasutada TrackingScripte.

Delfi lehte näidatakse koos bänneritega, seega mida raskemad on bännerid, seda aeglasemalt laadib Delfi. Mida kergem bänner, seda kiirem on selle kuvamine kasutajale.

Reklaamietikett

Juhtnöörid isikuandmeid koguvatele reklaamivormidele

Ekspress Meedia AS lubab kasutada oma keskkonnas avaldatud reklaame isikuandmete kogumiseks, jättes endale siiski õiguse nõuda vajalike muudatuste või lisaklauslite sisseviimist enne reklaami avaldamist. Kui soovite oma reklaamikampaania käigus koguda ka isikuandmeid, peab reklaam vastama allolevatele tingimustele.