Mõõt | 600x500 | |
---|---|---|
Kanal | Delfi | Rus Delfi |
Kaal | 75 KB | |
Kontakte päevas | 155 000 | 70 000 |
CPM | 17,90€ | 18,60€ |
Formaat | JPG, GIF, HTML5 |
Reklaam ilmub Delfi äpis ja mDelfis läbivalt esilehel esimesel positsioonil ning artikli ja kommentaariumi päises. Reklaam võib olla nii staatiline kui animeeritud. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
NB! Reklaami näidatakse mobiiliekraanil tihedamalt, kui see arvutiekraanil näha on. See tähendab, et kujunduses peab arvestama, et 600x500 px mõõdus bänner surutakse 300x250 px formaati. HTML banner kuvatakse muutliku suurusega konteineri sisse seega banner ise peab ennast joonistama 100% kõrguse ja 100% laiusega. Banner kõrgus ja laius ei tohiks olla limiteeritud.
Kuidas teha muutliku suurusega HTML5 bannerit
Bänneri sisu ja teostus ei tohi olla lõppkasutajale eksitav. Heli peab olema vaikimisi hääletu peal (by Default Silent). Bänneri sisu peab olema vastavuses reklaamiseadusega.
Interscroller on efektiivne täisekraan banner mobiilis, mis on seadme vaate suhtes fikseeritud aga sisu taga. Interscroller on näha kui banneri jaoks ekraani suurune vahe sisus alla kerides ekraanile ilmub.
Interscroller banneri jaoks palume saata kaks pilti. Ühe külgvaate ja ühe portreevaate jaoks. Interscroller hoolitseb ise pildi vahtuse eest seadme asendi muutmisel.
Vaata spetsifikatsioone täpsemalt siit.
Mõõt | 360x640 ja 640x360 | |
---|---|---|
Kanal | Delfi | Rus Delfi |
Kaal (portree vaade) | 75KB | |
Kaal (külg vaade) | 75KB | |
CPM | 21,50€ | 21,50€ |
Formaat | JPG, PNG, GIF |
600x800 px jpg (75 KB)
Bänner peaks olema kujundatud 600x800 suurusega kuid ta peaks olema responsive s.t kohanduma ekraani suurusega.
Loe täpsemat infot tehnilise spetsifikatsiooni lehelt
Vaata näidist: Vaheleht ning Vaheleht Videoga
Videoga vaheleht on soovitavav koostata kasutades Adform HTML5 Studio
CPM hind: 22 €
Rus CPM hind: 25,20 €
Tegu on mobiili kõige võimsama reklaampinnaga, mis ilmub Delfi äpis ja mDelfis läbivalt, kuid seda mitte tihedamalt kui kord 12 tunni jooksul unikaalsele kasutajale.
Bänneri sisu ja teostus ei tohi olla lõppklienti eksitav. Heli peab olema by Default Silent. Bänneri sisu peab olema vastavuses reklaamiseadusega.
Pushdown Mobiil on kahe astmeline üks väike mobiili sisu banner mis kasutaja nupule vajutuse peale lahti suureks mobiili sisu banneriks kasvab.
Tegemist on ühe banneriga, mille sisse on ehitatud kahe pildi ja võimaliku video video lahendus.
Tähelepanu, tegemist on ühe banneriga! Pushdown Mobiili bannerit ei saa kokku panna kahest html5 bannerist!
Pushdown Mobiili banner on hea lahendus neile, kes soovivad mobiili keskonnas, kus on karmid banneri kaalu piirangud, kasutada kasutaja nupule vajutuse peale, raskema banneri sisu näitamist. Hea Pushdown Mobiil banneri lahendus on selline, kus lahti vajunud osa tükid laetakse alla ainult kasutaja nupule vajutuse peale.
Loe täpsemalt Mobiil Pushdown banneri lahenduse kohta
Mõõt | 300x150 + 300x600 | |
---|---|---|
Kanal | Delfi | Rus Delfi |
Väike pilt (300x150) | 50KB | |
Suur pilt (300x600) | 75KB | |
Valikuline video | 1MB | |
CPM | 21,60€ | 21,60€ |
Formaat | JPG, PNG, VIDEO |
– Üle 500 000 unikaalse kasutaja nädalas
– Hea sihtrühm
– Maksimaalne nähtavus
– Pidev kontakt kasutajaga
– Atraktiivsed reklaamilahendused
Kelli Ellus
veebireklaami projektijuht
kelli.ellus@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5194 4616
Kaur Joosep Stahl
veebireklaami projektijuht
kaur.joosep.stahl@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5388 4311
Kristofer Viilmann
veebireklaami projektijuht
kristofer.viilmann@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5649 3744
Olesja Arts
veebireklaami projektijuht
olesja.arts@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5802 2119
Ott Mägi
veebrireklaami projektijuht
Keido Seppi
veebireklaami projektijuht
keido.seppi@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5353 0442
Kadri Pint
veebireklaami projektijuht
Kaja Reilent
veebireklaami vanemprojektijuht
kaja.reilent@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5346 3873
Mikk Puskar
suurklientide müügijuht
mikk.puskar@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 522 5168
Rando Rjatipov
podcastide reklaamimüügi projektijuht
rando.rjatipov@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5306 0349
Katrin Leemits
reklaamitoimetaja
Marit Kala
reklaamitoimetaja
Sander Maasik
veebireklaami osakonna juht
sander.maasik@ekspressmeedia.ee
Tel. +372 5305 3099
Reklaami avaldamisel lähtub Ekspress Meedia AS alljärgnevatest reeglitest.
Nõuetekohaselt vormistatud bännerid peavad jõudma Ekspress Meedia AS reklaamiosakonnani hiljemalt üks tööpäev enne kampaania algust.
Bännerite hiljem saabumise korral ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) tulnud kampaaniate materjalide tähtaeg on 2 tööpäeva enne kampaania algust. Skriptiga materjalide (koodi) hiljem saatmise puhul ei garanteeri Ekspress Meedia AS täpset kampaania algusaega ega kontaktide arvu.
Skriptiga bänner (HTML) peab suutma kasutada alternatiivset gif-bännerit. Ekspress Meedia AS ei aktsepteeri HTML bännereid, millele ei ole lisatud alternatiivset gif-bännerit.
Ekspress Meedia AS ei garanteeri skriptiga tulnud kampaaniate korral kontaktide arvu.
Skriptide (HTML, kolmandate osapoolte träkkerid) toetus on olemas 995x200/300/400 ja 520x300 ja 420x250 pix bänneritel.
NB! Parima tulemuse saamiseks soovitame skriptiga bänneri näitamise asemel kasutada TrackingScripte.
Delfi lehte näidatakse koos bänneritega, seega mida raskemad on bännerid, seda aeglasemalt laadib Delfi. Mida kergem bänner, seda kiirem on selle kuvamine kasutajale.
Ekspress Meedia AS jätab endale õiguse reklaamist keelduda, kui selle sisu ei vasta kehtivatele õigusaktidele, on illegaalne, ebasünnis, eksitav, sarnane Delfi disainiga või solvav.
Ekspress Meedia AS ei broneeri reklaamipinda interneti pornolehekülgedele.
Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel reklaamitavate kaupade ja teenuste kvaliteedi eest.
Ekspress Meedia AS avaldab reklaamikliendile jooksvat statistikat kampaania toimumise käigus ning kuu aja jooksul pärast kampaania lõppu.
Ekspress Meedia AS ei võta enesele vastutust oma lehekülgedel näidatavate reklaamide seadusele vastavuse eest. Reklaami tellija kohustub kontrollima, et tema poolt Delfis avaldatavad reklaamid vastavad kehtivatele seadustele, ning kinnitab tellimust esitades, et seaduse vastu eksimise korral tekkivad kulud kannab reklaami tellija.
Olenevalt Teie reklaami tüübist ja formaadist jätab Ekspress Meedia AS endale õiguse nõuda enne reklaami avaldamist lisaklauslite sisseviimist või eri muudatuste tegemist. Lisainformatsiooni saamiseks kontakteeruge, palun, oma reklaamimüügiesindajaga. Kõik taolised andmekogumisvormid (sh bännerid) märgistatakse vajadusel kirjaga “reklaam”.
Kolmandate osapoolte serveritest näidatavate reklaamide ja retargeting'i puhul Ekspress Meedia AS päevast kontaktiarvu ei garanteeri.
Kampaaniatel, mis on pikemad kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas kui tellitud kampaania kogumaht on täidetud.
Reklaamitellimust saab annulleerida, teatades sellest ASile Ekspress Meedia kirjalikult 5 tööpäeva enne reklaami kuvamise algust. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
Kampaania klikkide arv ei ole reklaami tühistamise alus, Ekspress Meedia AS ei garanteeri reklaamile ühtegi klikki.
Bänneri mahupiirangu ületamisel kuni 25% rakendub lisatasu 90€ päevas iga mahupiirangut ületanud bänneri eest. Ekspress Meedia ASil on õigus keelduda mahupiirangut ületavate bännerite avaldamisest ning nõuda reklaampinna tellijalt avaldamistingimustele mittevastava reklaami avaldamata jätmise eest kompensatsiooniks 80% avaldamata reklaamipinna hinnakirja järgsest hinnast.
Reklaam ei tohi olla eksitav. Näiteks tähendab see muuhulgas, et bänner ei tohiks meenutada Windows/Mac/Unixi dialoogiaknaid, veateateid jms.
Reklaam ei tohi meenutada Delfi sisu.
Reklaamid ei tohiks sisaldada interaktiivsust imiteerivaid elemente — sh rippmenüüsid, otsingulahtreid jms juhul, kui bännerile tegelikult antud funktsionaalsusi lisatud pole.
Reklaam ei tohiks imiteerida uudiste pealkirju ei kujunduselt, toonilt, kolmanda isiku lauseehitusena ega teemapüstitusena.
Ekspress Meedia AS ei luba kasutada kolmandaid osapooli html/JavaScripti koodi kasutamisel.
Küpsiste (Cookie'd) lisamine reklaamile on Delfi keskkonnas keelatud.
Ekspress Meedia AS'il on õigus eemaldada oma keskkonnast mistahes Delfi kasutajaid ja/või kasutajafunktsionaalsust kahjustav või häiriv reklaam.
Ekspress Meedia AS ei avalda bännereid, kus kaadrite vaheldumine, VILKUMINE või VÄRISEMINE on kiirem, kui üks kord sekundis.
Ekspress Meedia AS lubab kasutada oma keskkonnas avaldatud reklaame isikuandmete kogumiseks, jättes endale siiski õiguse nõuda vajalike muudatuste või lisaklauslite sisseviimist enne reklaami avaldamist. Kui soovite oma reklaamikampaania käigus koguda ka isikuandmeid, peab reklaam vastama allolevatele tingimustele.
Teie asutus/institutsioon peab olema selgesti esile toodud.
Andmete “saatmisnupu” vahetus läheduses peab olema otselink Teie firma andmekaitset puudutavale informatsioonile.
Esile peab olema toodud andmekogumise eesmärk